Pages

۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

LCD مک بوک ایر جدید دیوانه نامیده شد !

بعد از به بازار آمدن مک بوک ایر جدید ، شرکت تک ریستور شروع به نصب محافظ تصویر مات بر روی این نوع مک بوک ایر جدید کرد که منجر به کشف راز های جدیدی از مک بوک ایر جدید گردید.




مدیر عامل این شرکت بیان کرده است که پنل هایی را قرار میدهد که اپل استفاده میکند. آنها تنها شرکتی هستند که این پنل ها را تولید میکنند. او درمورد مک بوک ایر گفت :

بازکردن صفحه نمایش این لپ تاپ جدید کاملا کار دشواری بود.ضخامت LCD به اندازه یک برگ کاغذ است و بر خلاف ال سی دی های سنتی در داخل قاب لپ تاپ قرار ندارد. در بین لایه های محافظ قرار دارد و این دیوانگی است . تا به حال در هیچ لپ تاپی به این صورت ساخته نشده است . تکنولوژی آن تا حدودی شبیه psp میباشید که در آن نور صفحه و ال سی دی از هم مجزا میباشند.

همانطور که گفتم این ال سی دی فوق نازک درون قاب قرار نگرفته و در داخل لایه های قرار دارد. به نظر میرسد اپل برای کاهش وزن و فضا این کار رو انجام داده است. خیلی زیباست. به جز اینکه بیرون آوردن ال سی دی مک بوک ایر توسط چسب نصب شده است کار بسیار دشواری است ، این مطلب را اضافه کنید که نصب ال سی دی هم کار فوق العاده دشواری است وو نیاز به یک محیط عاری از گرد . غبار دارد. شما تصور کنید که دارید لایه ای را در دست دارید که به ضخامت پوست پیاز است و راهای زیادی وجودی که آسیب ببیند . اگر خطی و خشی در روی این لایه بیوفتد و یا گرد و غباری روی این لایه بنشیند ، بعد از نصب کاملا مشهود میباشد .

عکس های زیر مراحل بیرون آوردن ال سی دی را نشان میدهد :



پی نوشت : دیوانه و دیوانگی در متن معنای بدی را القا نمیکنند و خارق العادگی کار را میرساند .
( موقع نوشتن این قسمت یاد افشین قطبی افتادم :دی )

ترجمه : الف میم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر